Przedsiębiorstwa dążą do koncentracji na rozwoju kluczowych kompetencji swoich pracowników. Jednocześnie wydzielają niektóre funkcje z organizacji i przekazują je podmiotom zewnętrznym, które potrafią wykonywać je bardziej efektywnie. Pozwala to m.in. na redukcję kosztów operacyjnych. Korzystanie z usług firmy zewnętrznej świadczącej serwis IT jest bardziej opłacalne niż stworzenie etatu dla informatyka.
Zalety outsourcingu:
-
kompleksowe działania ? nasi pracownicy specjalizujący się w różnych dziedzinach informatyki razem wnoszą wyższą wartość dodaną niż jeden pracownik IT, który nie jest w stanie na odpowiednim poziomie opanować wszystkich dziedzin
-
synergia ? dzięki zorganizowanej pracy zespołowej możemy rozwiązywać określone problemy szybciej
-
redukcja kosztów ? brak potrzeby tworzenia dodatkowego stanowiska pracy
-
najskuteczniejsze rozwiązania Państwa problemów bazujące na naszym doświadczeniu w obsłudze wielu firm
-
możliwość natychmiastowej reakcji na większość problemów dzięki pomocy zdalnej
Przykłady naszych działań:
-
usuwanie wszelkich problemów, które skutkują nieprawidłowym funkcjonowaniem komputerów
-
tworzenie i rozbudowa sieci lokalnej, umożliwiającej użytkownikom korzystanie ze wspólnych zasobów (miejsc przechowywania danych), drukarek itp.
-
profilaktyka, dzięki której zapobiegamy występowaniu problemów w przyszłości
-
dywersyfikacja łącza internetowego ? w przypadku awarii ze strony jednego dostawcy można połączyć usługę pozostałych providerów, co chroni przed paraliżem pracy
-
analizujemy proces biznesowy, działania firmy i dokładnie wsłuchujemy się w potrzeby a następnie proponujemy rozwiązania, które ułatwiają i przyspieszają pracę a także zwiększają możliwości itp.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą cenową
Comments are closed.